Lilla fina..





Kommentarer
Postat av: sandra

fina lilla tjej! en liten fråga på det här åxå- jag blev lite förvirrad när du skrev att du byter veckodag på söndag, jag blev ju bakflyttad från den 10 till 15 februari å då byter jag på,,, torsdag..? tror jag =P räknar du från SM ännu nu? ijuförsej tror jag att datum i sig nästan aldrig håller, tror inte på mitt datum jag fick tex när jag var på RUL, jag tror och framförallt HOPPAS att kickan vill titta ut ett par dar tidigare! =D å vet du, summa av kardemumma- har jag blitt flyttat 12 dar!! o_O ska nog ta upp det med min bm, lite orolig faktiskt... =(

2011-09-18 @ 20:08:46
URL: http://loketok.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken fin bild på er lilla tjej. Jag är så glad för er skull. Det är roligt att kunna följa er på resans gång. Kämpa på Micha , tänker på dig. Kram,kram



2011-09-19 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0