Snart vecka 23 och nya uppdrag


Hej på er. Har fått höra att jag varit kass på att uppdatera, vilket jag vet, så nu kommer ett litet inlägg och en bild..

Har slutat jobba på det ställe där jag har jobbat ett år och det kändes inte kul alls. Jag jobbar ju för ett företag där vi jobbar som konsulter kan man säga, så kunden jag varit hos har anlitat ett annat företag. Tursamt nog för min del, hade min chef en plan för mig så jag har fått andra uppgifter som passar mig fantastiskt bra. Hoppas nu bara att jag kan prestera så bra som jag vill.

Jag har ofta väldigt höga krav på mig själv och får väl nu försöka ta det lite lugnare så jag inte stressar upp mig i onödan. Jag får helt enkelt verkligen ta en dag i taget. Kan vara nyttigt det med.

Annars mår jag bra. Jag mår bra men har nu kommit in i andra perioden med trötthet. Jag skulle kunna sova bort hela dagar. På helgerna när jag och T är ute och åker somnar jag nästan i bilen.. En liten shoppingtur gör mig mörbultad. Dags för järntabletter tror jag.. Började med Niferex igår, ska ta en tablett bara 3 ggr i veckan första veckan så att magen vänjer sig. Börjar man med en per dag får man förstoppning som ett brev på posten. Nej tack..

I torsdags var jag på Huddinge sjukhus och träffade min dietist och min läkare och det visade sig att mitt blodtryck var bra och det hade jag faktiskt inte väntat mig. Jag tycker att jag blir så satans slut av att gå i trappor och hjärtat bultar på och blodet bara far runt i kroppen på mig, så jag trodde att jag skulle ligga skyhögt. Icke, som tur är.

De två största förändringarna för min del med den här graviditeten är att 1) jag får äta så sjukt mycket mer Fa nu än någonsin tidigare. 2) Jag som är van att träna högintensiv träning tycker det är pest och skitjobbigt att gå i trappor..

Här kommer en liten bild



Å en till..



Kram på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0