Mars redan - inget resultat än

Hej på er.

Längesen jag skrev här, jag vet. Ursäkta för det men jag har haft alldeles för mycket annat på gång.
Har nu flyttat tillsammans med sambon hem till hans föräldrar och där ska vi nu bo i sex månader.
Vi har haft jättetur och hittat ett hus som vi lagt handpenning på - ett radhus i Viksjö närmare bestämt och vi är jätteglada för det verkligen.

Allting verkar flyta på så långt, men vad gäller värdena så vill de fortfarande inte. Jag ledsnar och jag känner att orken tryter.

Denna vecka har jag ätit jättekonstigt och riktigt dåligt (knappt ätit alls) för jvi har hållit på med flytt och flyttstädning hela dagar utan några direkta pauser. Medicinen har jag dock fått i mig som jag ska men som ni kanske förstår så skiter jag i att ta prov denna helg för resultatet kommer bli värre än förra provet.

Å just angående det sista provet så låg jag på 700 vilket jag inte fattar alls. Den veckan åt jag bara loprofinpasta med diverse grönsaker till och inget annat som direkt skulle kunna påverka värdena. Det som var den veckan var att jag inte mådde toppen alla dagar så jag kanske hade något i kroppen - men fortfarande; 700?!

Jaja.
Kör nästa vecka igen och banne mig om värdena inte går ner. Kan ju säga det att mina ickefastande värden är lägre men fastande (de som räknas) är det inte.

Nu när vi ska ha hus och allt; varför kan inte kroppshelvetet hjälpa mig på traven lite?!

Ha en fin helg. Jag ska sova.

/ Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0