Lägre igen!

Ja.. Så då fick jag provsvaren från 25/3 och 28/3.

25/3 = 470
28/3 = 550

FYRAHUNDRASJUTTIO! Hallå! Det är galet bra :) Då har det gått relativt fort faktiskt. Varför det senare värdet var på 550 är det ingen som vet med säkerhet, eftersom jag åt ungefär samma mängd dagarna innan som en mängden per dag, en hel vecka och en halv innan båda proven. Jag tror själv att det har att göra med att jag fortfarande går ner i vikt. Konstigt men sant. Fattar inte VARFÖR jag gör det men jag klagar inte.
På en vecka har jag gått ner 2,7 kilo. Mycket underligt.

Tänkte att jag tar prov imorgon igen och sen ska jag försöka hålla onsdag och fredag (eller lördag) för att få två prov per vecka och bästa överblicken.. Så.. Jag håller tummarna för att viktnedgången inte kommer att påverka värdena för mycket. Det skulle vara skönt att få komma ner till 350 för att se att det verkligen går, och sen kanske kunna stanna på strax under 350 för att hålla det i två månader..

Tankarna bara snurrar just nu. Jag vill att det ska ha gått längre tid och att värdena redan är perfekta, men så är det med mig. ALLT PÅ EN GÅNG TACK!

Förresten har jag nu, när jag lagt tankarna angående viktnedgången på hyllan - gått ner 7,5 kilo. Ja.. Det är sant.

I just don´t get it!

/ Micha

Kommentarer
Postat av: Kathrin Svensson

Hej!

Va kul att hitta en blogg om någon som skriver om sin klassiska Pku! :) Vår son, Noel fyller snart 3 och har också detta. Skulle önska att du ville skriva lite om hur måltiderna ser ut, är ju så svårt att variera :) och skulle vara så skönt att höra och få tips av nån annan. Kram från oss i Uddevalla, Kathrin, Fredrik och Noel :)

2011-04-03 @ 11:23:35
Postat av: Micha

Hej Kathrin, Fredrik och Noel!

Kul att ni hittade hit till bloggen! Varmt välkomna!

Ska fundera över detta med måltiderna - det är ju lite annat när man är liten (vad gäller smak och intresse) så jag ska försöka knåpa ihop något!



Om det är något annat ni vill läsa i bloggen så är det bara att önska på! Jag skriver inte främst för min egen skull, utan mer för er därute som vill läsa om vardagen för någon med klassisk PKU - med allt vad det innebär!



Kram på er! / Micha



2011-04-04 @ 10:12:03
URL: http://fenylmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0