520!

Hej igen!

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Måste erkänna att jag inte trodde jag skulle vara så här trött, och då äter jag ändå inte under 400 mg fa om dagen. 400 är förresten den mängd fa jag hört att många pkutjejer äter för att ligga bra till i värdena..

Nu har jag ätit väldigt snålt i snart 2 veckor och inte mer. Får väl se hur snabbt kroppen anpassar sig. Kan dock meddela att ett glädjebesked fick jag igår!
Fick resultatet av provet jag tagit den 24/3 och det låg på 520. Så lågt har jag inte legat på bra länge.. Något tillfälligt tidigare prov har legat så lågt men då måste jag ha glömt att äta en dag eller nåt, för det har inte hört till vanligheterna.

Men förstår ni! 520! Det skiljer bara 170 till 350! Så satans långt till 350 är det inte.. Nu gäller det bara att se om det räcker att jag äter 400 fa om dagen (har dragit ner till det själv, dietisten sa 550 men jag vill prova mindre..) för att tids nog komma ner till 350 eller om jag behöver göra fler justeringar. Sen gäller det att hålla 350 i minst 2 månader - och sen så.. Håll tummarna, igen, för jag behöver allt stöd jag kan få!

Det var det för nu. Inväntar en måltid, sen ska jag väl drömma vidare om sömn - för sova är det enda jag vill just nu.

/ Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0