En önskan: att skriva


Måndag och kortvecka igen. Fy vad skönt! Jobbar tisdag-torsdag och sen ledigt igen för att "fira" midsommar. Mysigt värre..

För tillfället är det mycket på gång och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allting, men det får gå, på något sätt.

På jobbet händer det en hel del saker och i mitt privatliv likaså. Det är lite för många olika saker för att rada upp här, nu, så jag väntar lite med det.

På fredag är det 3 veckor till vår flytt och både jag och Tim längtar så vi nästan spricker. Nu är vi båda ganska trötta på att inte ha eget boende - vi vill vara för oss själva och ha alla våra saker runtomkring oss - alla våra saker är ju på Shurgard och har varit sedan i februari.. Snacka om att jag saknar min soffa! ÅÅÅÅH!

Jag har en önskan som har gjort sig mer påtaglig de senaste dagarna och det är en önskan om att få skriva. Att skriva i en tidning eller kolumn eller något. Att få SKRIVA bara. Å jo, jag vet att jag gör det här, men det är inte riktigt samma sak... Vet inte varför den önskan kommit tillbaka igen - hade sådana drömmar när jag var yngre..

Har inte direkt något vettigt att berätta idag faktiskt. Är lite hungrig och ganska trött.

Ha en fin måndag / Micha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0