Bilder från Nutricia matlagningsdag 13/6

När vi kom till medborgarskolans lokaler och det stora köket,
kunde man se mängder av grönsaker, mjöl, pasta, ris och frukt.
Kocken (Neil) visar hur man kokar pasta och ris på bästa sätt.
"You wanna have non-sticky rice yeah? I´ll show you how to do it"
Sofia gör förmodligen en typ av glass på den här bilden.
Rätta mig om jag har fel Sofia!!
Min trevliga bröd-lagkamrat som jag dessvärre inte minns namnet på
(jag är usel på namn, ber om ursäkt..)
Det GÅR att få fast, bra deg när man ska göra Naanbröd!
Nicki är stolt och glad över sina äppelpannkakor!
Ett glatt och härligt matlagningsteam!

Kommentarer
Postat av: micaela

hej jag hae en pojke med klassik pku som är 8 år

hej din lag kommis heter eva krumelås vi har träffats genm ett pku lägger som jag fixsade för några årsen kram micaela

2011-07-19 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0