Ge. Mig. Mat.


Jag är hungrig. Riktigt hungrig.

Började nog bli hungrigare nu i veckan, eller om det var i helgen som passerade.
Något hände, nu kurrar magen hela tiden - och nej, det är inte sparkar eller fosterrörelser än - det kurrar och låter precis som att den är tom trots att jag ätit för bara någon timme sen.

En fråga till dig kroppen: ska jag äta något varje timme eller? Du måste skämta med mig!

Hur som helst; jag mår bra men jag är arg för att jag måste ha mina illasittande jobb-brallor på mig. Har beställt nya som inte kommit ännu och här sitter jag med en mage som vill ut i det fria! Imorgon blir det banne mig andra brallor, så det så! Har märkt att magen verkligen pyser ut helt och hållet när jag byter byxor i slutet av dagen...

Senare idag ska jag handla lite mat till både mig och illern (vår inneboende f.n) samt kattsand (till honom, inte till mig) och så ska jag göra världens godaste Kimchi-pannkakor tror jag bestämt. Med sesamgurka till! Nom nom nom...

Imorgon är det fredag - det gillas stort eftersom att jag får nya skor på lördag. Tänk att något så litet gör en så lycklig...

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0