Sjuk!

Hej på er..

Blev sjuk i måndags kväll och är fortfarande inte hundra.
Valde att ta prov tisdag morgon och imorse för att se hur värdena förändrar sig.

Provet från i onsdags den 13 april låg så lågt som 210.
Det är faktiskt till och med för lite.
Det trodde jag inte!

Nu måste jag öka fa intaget lite eftersom att kroppen verkar ha ställt in sig väldigt lågt.
Dessa dagar då jag är sjuk blir det dock lägre intag, med tanke på att jag hade feber igår.

Nu undrar jag vad provsvaret blir från i lördags - men det är nog inte klart än och det lär väl dröja till nästa vecka innan jag får veta det (med tanke på påsken)..

Ja, det var det. Det rullar på och jag hoppas att jag blir helt frisk snart för det här är inte kul alls..

GLAD PÅSK till er alla!

/ Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0