Eftersnack

Eftersnack relaterat till läkarbesöket jag var på idag..

Jag är jävligt nöjd med min läkare och min dietist! Behövde bara få ur mig det.
Fick svar på en massa jag inte visste, fick värdens härligaste glädjeord angående mina värden och min vikt. Grymt kul att känna att man har support, inte bara hemifrån.

Förresten har jag nu gått ner 9,2 kilo. Är lite glad för det också såklart, men mest glad för värdena.

Nu ser planen ut som sådan, att jag ska hålla värdena (förhoppningsvis) på rätt nivå resten av april och maj ut. Därefter kastar jag (förhoppningsvis) p-pillrena i papperskorgen (inte ordagrant) i slutet av maj för att sen ha ytterligare en eller en halv månad på mig att besvisa att jag har koll.. SEN! :)

Jag ska prova en sak gällande träningen, men det är ingenting jag skriver ut i bloggen hur som helst, av anledningen att jag inte vill ge någon idéer som inte är beprövade än. Återkommer om det när jag provat. Det är något som ska ge mig mer energi till träning, och jag ska prova att ta det i samband med kickboxningen. Resultat kommer senare. (Provar i samråd med min läkare så jag har inget fuffens för mig..)

Nu önskar jag bara en sak, och det är att tiden ska gå ytterligare lite snabbare. Jag såg världens sötaste baby på sjukhuset idag, pyttig, söt och alldeles underbar, i famnen på sin mor. Man längtar ju inte lite..

Grymt nöjd med läkarbesöket idag, nästa blir om inte alltför länge. Spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0