Känner mig SÅ tjock


Det är ganska underligt.

Jag känner mig fruktansvärt tjock runt magen, och nog har den vuxit - men hittills har jag bara gått upp 2 kg, om ens det - det diffar neråt med ½ kilo då och då. Konstigt att magen kan bli så stor utan mer viktpålägg..

Enligt mina beräkningar är jag i vecka 17 och går in i 18 på söndag. Tiden går fort..


Igår tyckte jag väl att jag kände nåt fladder/lite bubblor i nedre delen av magen. Det kändes definitivt inte som gaser eller tarmrörelser, men ännu är jag osäker. Tyckte jag kände något imorse också, men det kan ju vara inbillning.

Tänk va skönt det skulle vara om man kunde få klarhet i att det är bebisen som rör sig på en gång, istället för att tro det ena eller det andra.. Då missar man ju första rörelserna.. Trist..


I helgen fyller en viss dam år och på lördag ska vi ha spektakel hemma. Känner mig redan trött inför det men hey, det löser sig nog. Det blir trevligt att träffa lite vänner.


Det enda jag kan tänka mig att önska mig är ett par supermysiga tofflor från fannymichel.jetshop.se (gärna roooosa eller svarta, högre tofflor), helkroppsmassage och presentkort (det lär ju behövas, blir ju inte mindre..)

Har oftast inga idéer till födelsedagar.. Kommer behöva en hel del grejer till jul däremot (eftersom att BF är i februari..)


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0