In i vecka 25 nu

Hej hej..

Funderar på om det verkligen är så bra att jag har en blogg..? Är rätt kass på att uppdatera den och är bara trött hela tiden så  det blir inga långa stunder framför datorn inte..

Nu har jag gått in i vecka 25 och tiden går jättefort. På onsdag den här veckan ska vi till barnmorskan på besök och det blir spännande. Ska fråga om jag kan få tag i ett bäckenbälte för jag har väldigt ont runt höfterna, bäckenet och längst ner i ryggen. Har svårt att hitta bekväma sovställningar och det gör riktigt ont emellanåt.

Med värdena går det bra. Har legat stabilt länge nu, varken med för stora dippar neråt eller för stora vändningar uppåt. Ligger runt 220-180 mestadels och det är rätt bra.

Idag är jag hemma från jobbet då jag inte sovit något inatt. Haft ont och legat och funderat en massa.

Hon därinne rör sig just nu, lite p vänster sida, lite på höger sida.. Jag undrar hur stor hon är. Visst kan man gå efter ett generellt mått men det stämmer sällan efter vecka 20. Undrar hur hon får plats därinne.. Förstår inte mycket av det där, allt är så mäktigt, det är så häftigt att man kan ha ett barn i magen, som bara växer och växer..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Michelle! Har inte varit här inne på många månader och blev sååååå glad när jag såg nu att du är gravid i vecka 25 och att allt verkar gå bra! Underbart!!! Lycka till vidare och hälsa päronen. mvh Marika och storpudlarna

2011-11-02 @ 22:25:19
URL: http://www.trollglitter.se
Postat av: Micha

Hej Marika!! Kul att du läser då och då! Har en blogg till: michanicole.blogg.se där jag fortsätter mitt skrivande för nu.



Tack för lyckönskningarna, det värmer. Stor kram till dig och familjen!

2011-11-22 @ 19:38:07
URL: http://michanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0