Underbar dag igår!


Först vill jag säga att det var synd att det var så få PKUare på matlagningsdagen igår.
Jag hade gärna träffat fler av er! Hoppas innerligt att ni kan delta nästa gång det är ett PKU event.

Ett STORT tack till Nutricia som anordnade denna dag. Det var riktigt trevligt!
Tack till kocken NEIL för din breda kunskap, proffsighet och glädje.
Du inspirerade mig verkligen igår! Thanks a lot!

Jag kommer att ladda upp några bilder från igår vid ett senare tillfälle.
Vi lagade så god mat! Recepten slänger jag också upp här tids nog.


Nu tänker jag visualisera flytten som sker om 4 veckor. Tiden går så fort men just nu, även alldeles för sakta!
Jag vill flytta NU! Vill ha vårat egna boende.. 

Det händer så mycket detta år - svårt att ta in allting.

Just ja, ska till Huddinge idag och träffa dietist och läkare. Spännande.


/ M

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åhh, hade så gärna velat vara med! Skulle ha kommit hem från England i helgen men hemresan blev framskjuten :( Nästa gång SKA jag med! Om du vill kan vi ju alltid ses i Stockholm någon dag, vore kul att träffas igen :)

2011-06-14 @ 10:51:43
Postat av: Sofia

Hej hej Micha!! :)



Tack själv för i går det var riktigt roligt att få träffa dig och alla andra PKUare :)



Goda recept och nya insprationer till ny mat fick vi alla!! Fatatisk blogg :D



Hörs snart!! // PKU Fia ;)

2011-06-14 @ 14:57:51
Postat av: Micha

Ingrid: Ja det var jättesynd att du inte var med! Hade sett fram emot att träffa dig igen efter alla år! Men absolut, vi får ta en dag och ses helt enkelt. Spånar själv på om jag skulle dra ihop en dag hemma hos oss (när vi flyttat o landat lite i det) och bjuda in er och ha liksom en privat PKU träff med de som vill - laga god lunch och middag ihop med diverse roliga aktiviteter emellan..



Sofia: Jaa det var jätteskoj att träffa er! Ja det var både gott och roligt, alltihop! Prova palsternackan någon dag, den är grymt god och krispig, jag lovar!!



Kram på dig! / M

2011-06-15 @ 10:34:47
URL: http://fenylmicha.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vilken bra idé, det skulle ju vara superkul!

2011-06-19 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0