Funderar på ..


.. hur många som egentligen läser den här bloggen?

Jag funderar på att istället fixa en hemsida (ett senare projekt dock) med information om allt som rör PKU (allt som jag kan lyckas skramla ihop..) för det känns inte alls givande att ha bloggen. Jag har ganska svårt att skriva sånt jag tror att ni vill läsa - för jag vet inte vad det är. Det är dessutom väldigt få personer som kommenterar bloggen, så just därför har jag ingen koll.

Eller så skriver jag bara för mig själv och ingen annan. Jag vet inte..

Jag har beslutsångest vad gäller ALLT idag. USCH vilken dag =/


Trevlig midsommar på er!

/ M

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag läser och vill gärna fortsätta!

2011-06-29 @ 10:03:00
Postat av: Malin

Micha!

Jag tycker du gör ett fantastiskt jobb och jag läser mycket av vad du skriver. Det är synd att du upplever det som du gör och jag vet inte hur du skulle kunna få bloggen mer "levande". Tips och ideèr från andra som läser kanske och att de som läser berättar för andra att bloggen finns.

Inte vet jag , det var lite egna tankar bara. Kram

2011-06-29 @ 11:13:30
Postat av: Micha

Simon: Kul att höra! Kan inte ta mig för att lägga ner bloggen ändå. Vill nog ha den för framtiden.. Någon idé på hur jag enklast kan spara allt jag skrivit här??



Malin: TAck för dina ord. Jag försöker men senaste tiden har jag inte haft någon lust. Det har sina orsaker, men jag kommer igen.

Kram på dig!!

2011-06-29 @ 14:32:46
URL: http://fenylmicha.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Micha!

Jag har hittat din blogg ganska nyligen och läser gärna. Det är väldigt roligt att din blogg finns och att den hanlar om PKU för det finns inte många andra vad jag vet och som uppdateras så som din. Tack för din fina blogg.

/Lena

2011-06-30 @ 13:31:56
Postat av: Simon

Vet inte så mycket om bloggar men kan man inte kopiera en sida i taget till ett Word-dokument.

2011-07-01 @ 08:13:51
Postat av: Dave

Hej Micha!

Jag tycker din blogg är väldigt bra. Det av stort värde till oss! En skrivtips som bör passa under denna årstid kan vara hur man fixa mat under en lång resa.

Ha en riktig skön sommar!

hälsningar, Dave

2011-07-05 @ 17:56:30
Postat av: Anna Selander

Hej!

Har nyligen hittat din blogg och tycker den är jättebra! Har en son på 5 med PKU och tycker det är spännande att läsa hur det är för en ung, vuxen med samma sjukdom. Letat tidigare men inte hittat något liknande; så fortsätt gärna!!



Hälsar Anna

2011-07-08 @ 07:25:10
Postat av: Micha

Lena: Kul att du hittat hit! Jag fortsätter att blogga!!



Simon: Ja, tack för det. Känns som det enda sättet i nuläget. Får väl börja redan nu så jag kommer ikapp dagens inlägg och slipper sitta tre år med det jobbet sen ;-)



Dave: Hej o välkommen! Jo jag funderar lite på vad jag ska upp i ett sådant inlägg. Har lite idéer. Det kommer ett sådant tema rätt snart! Tack och hoppas att du har en härlig sommar också!



Anna: Hej Anna och välkommen! Har din son klassisk PKU eller lättare variant? Kul att du läser bloggen. Det kommer att komma lite olika teman längre fram, så det kan vara nyttigt/kul att läsa.

2011-07-11 @ 10:21:35
URL: http://fenylmicha.blogg.se/
Postat av: Anna Selander

Min son har en lättare variant. Allt är ju helt ju helt klart relativt. Vi tycker att hab vuxit upp på väldigt restriktiv kost men det går ju inte att jämföra riktigt med klassisk. Sedan 18 v äter han dessutom Kuvan! Fortfarande är han inte helt fri att äta vad han vill, men bra nära.



Jag följer också utvecklingen av pegpal med brinnande intresse och förstår så väl vad det kommer att medföra för er med klassisk PKU.



Kram

2011-07-11 @ 22:05:04
Postat av: zaq

Hej och tack för att du delar med dig så man förstår vad PKU är!

Du ska veta att din blogg har en viktig uppgift och om folk inte kommenterar så är det faktiskt inte så ovanligt!

Om du kikar på din statistik så ska du se att det är bra många som läser, fler än de som kommenterar!

Om du vill ha närmare preciserat så kan du koppla en räknare som spårar ipnummer och vars de komemr ifrån, sök på nätet, minns inte nu vad den hette.

Nu ska jag läsa vidare, återigen, tack!

2011-08-21 @ 16:11:10
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0