Havregröt


Jag bara måste pusha lite för havregröten (recept finns i PKU kokboken) som jag har börjat äta till frukost.
Den är jättebra! Den mättar på ett helt annat sätt än 2 skivor basbröd (naturligtvis) och jag tycker det känns bättre än att äta bröd varje dag. Lite mer energi blir det av gröten också och det behöver jag ju tydligen så det är bara att fortsätta med grötfrukosten!

Såg tillbaka på ett inlägg där jag skrev att jag var väldigt trött och somnade tidigt på kvällarna och inte hade ork till mer än en promenad om dagen. Jag var då orolig att jag inte skulle orka träna kickboxning. Nu tränar jag inte kickboxning på klubben längre, men skulle jag vilja så skulle jag ha nog med energi för att orka. Detta visar på att jag nu äter bättre med "rätt" intag av energi. Man ska ju orka med en hel dag, ellerhur?

Så det känns bra just nu, men det har ju känts bra tidigare också och ändå visat på för höga fa nivåer efter proven så jag ropar inte hej än!

Igår fick jag skynda mig hem då jag fått samtal om att en kvinna var intresserad av vår lägenhet och ville komma och titta på den innan visningen. Igår var även en dag då jag planerat att träna, men träning fick jag ändå kan jag säga.. Lyfte runt kartonger och flyttade på saker, torkade, dammsög och svabbade. Resultatet blev skinande rent och fräscht. Nu återstår det bara att se om den intresserade kvinnan väljer att lägga ett bud och i så fall hur mycket.

Det var det för nu.
Ha en fin tisdag!

/ Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0