Det går inte en dag

utan att jag tänker på dig.

______________________

Jag satt precis och läste igenom en del av mina blogginlägg på min gamla blogg (chii.blogg.se) och hamnade på de inläggen som känns allra mest i hjärtat. De inläggen som handlar om min vackraste Gammelman som inte finns längre.

Så mycket som jag kände för den hunden .. Det är otroligt! Jag kan inte läsa mer än två ynka rader om honom utan att börja gråta - och så har det varit sedan han sprang vidare på de gröna ängarna. Jag saknar honom varje dag och önskar hela tiden att hundar kunde leva lika länge som människor men nu fungerar det ju inte så..

Usch vad jag saknar dig Puppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0