3 0 0

3 0 0  .

Igår ringde jag till labbet för jag satt som på nålar (som vanligt) och så fick jag beskedet att provet i lördags (9/4) låg på 300! TREHUNDRA! Det är ju 50 mindre än vad jag "ska" ligga på.

Har inte mycket annat att säga idag. Jag är glad! Med glädjen kommer tyvärr också oron. Klarar jag att inte överstiga 350 i två månader? Klarar jag att gå ner till 250 när det är dags?

Räcker det att jag tittar på hur många fa om dagen i snitt jag har ätit innan provet som var på 300 för att hålla mig där? Vet att man kan komma att gå upp och ner i värden, men nu känns det som att jag har hittat rätt. Hoppas det håller i sig.

Idag ska jag till min läkare och dietist. Ska bli skönt att få ställa alla mina frågor jag har och kanske se klarare på saker och ting.


Igår tränade jag kickboxning och det gick sådär måste jag säga. Konditionen var bra men kroppen orkade inte riktigt. Inte så konstigt med tanke på hur jag äter numera. Kroppen känns ju tom jämt egentligen så man kan väl förstå att den inte riktigt orkar med högintensiv träning.
- Ska prata med min läkare om tips för att orka med mer träning - det var och ÄR ju så satans kul att slåss (slåss kontrollerat förstås..)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0