Uppdatering


Hej där.

Vet att jag är urkass på att hålla uppdateringarna någorlunda jämna..
Inte lätt när jag är så trött och slö som jag är!

Har nu gått in i vecka 21 och just idag har rörelserna varit rätt många. Inga buffanden direkt, men rörelser, och det är mysigt..

Har nu en vecka kvar på mitt nuvarande jobb - jag sitter hos en av företagets kunder men kommer att sluta där pga en upphandling nu på fredag. Ser inte fram emot att lämna dem då jag verkligen trivs och trivts i ett år, men vissa saker kan man inte göra något åt.

Jag får se vad det blir av mig under hösten/vintern. Kan ju bara hoppas att jag får någonstans att vara så jag inte behöver sitta och glo bort dagarna. Vi får se, jag återkommer om det.

Just nu känns det bara som att jag vill att denna vecka ska ta slut och att vi ska kliva in i oktober nu, för då är det snart november och sen december...

Jag börjar för övrigt bli riktigt fet runt magen (haha) och jo, jag överdriver väl lite men nog är magen rund och go nu.


Återkommer med en liten bild senare, men nu måste jag lägga mig och vila fötterna och benen lite..

Ha det fint alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0