Har inte försvunnit helt från bloggvärlden..


Hej på er - längesedan nu.

Skriver ett litet inlägg nu då jag såg att man skrivit ut min bloggadress i Fenylventilen (julnumret). Tänkte det kunde vara bra att tala om att jag bytt blogginriktning lite för tillfället då jag ledsnade på att vara PKU-Micha och inget annat - jag lägger definitivt inte ner denna blogg, men vill ni följa mitt liv (lite i alla fall) så har jag en blogg till på michanicole.blogg.se - en blogg där jag skriver om annat än PKU. Det är nämligen något jag känner för att göra just nu..

Lägger upp lite bilder där också (ibland) - mer än jag gjort i denna blogg.

Ha det fint och ta hand om varandra :)

Kommentarer
Postat av: Mrs D

Hei Micha.
Jeg har forstått det slik at du ikke skriver så mye på denne bloggen lenger. Men Jeg vil uansett tanke deg for de inlägg som du har skrevet her! Har selv en datter på 8 måneder med klassisk PKU. Og vi har også Erika som dietist.. Dine historier og erfaringer med denne sykdom gjör at Jeg ser mer lyst på min dotters fremtid. Takk for at du harskapt denne bloggen! Og gratulerer med en liten datter.

2012-12-15 @ 22:04:33
Postat av: Michelle

Hej Mrs S!

Tackar så jättemycket för responsen! Det är alltid kul att höra att bloggen har hjälpt någon. Det var det som den var menad att göra, vad jag hoppades på.

Stort lycka till med din dotter och PKUn. Jag vet att det är kämpigt emellanåt men det går att leva ett bra liv ändå, även om man behöver planera allting mest hela tiden.

Kram till er!

2013-02-03 @ 10:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0