Söndagsupdate

Ännu en helg avklarad.

I fredags hade jag och Tim myskväll med TV, men jag slocknade i soffan.
Lördagen (Valborg) spenderade vi med bästa Linda och Johan. Blev en liten tur till Riddersvik för att se brasan (även om jag bojkottar sånt i vanliga fall med tanke på alla stackars kottar och smådjur som flyttar in i rishögarna.. Sånt vill inte jag se..)

Idag gick jag ut på en promenad med Bobbo (Papillonvovve) och sedan skjutsade Tim mig till mina föräldrar, och det är här jag är nu.

Haft en skön dag med mamma och vi har gått en powerwalk och pratat och skrattat en hel del.

Saknar min Tim men det gör jag alltid när vi är ifrån varann (blödigt va?)..

My love


I fredags ringde jag labbet för sent så jag fick inte veta vad jag låg på i onsdags men värdena innan var riktigt låga, 100 och 110. Snacka om att det hänt grejer!

I veckan ska jag gå en jäkla massa powerwalks och börja med styrkeschema som jag planerat en längre tid. Vi är äntligen inne i MAJ månad och det är UNDERBART! Nu får gärna värmen komma tillbaka också, så man kan sitta ute i solen och få färg och njuta en massa!

Hur var er Valborgskväll?

Ha det fint och hoppas ni får en bra start på veckan!

Micha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0