Påskledig

Sedan torsdag har jag fått vara ledig och det har varit riktigt välbehövligt!
Har spenderat dagarna med Tim, då vi var ensamma hemma (hans föräldrar var borta över påsken) och vi har firat Tims födelsedag och umgåtts med vänner. En del tid i solen har det blivit också och det är helt fantastiskt vilket väder vi haft och har!


SOMMAREN ÄR VERKLIGEN PÅ VÄG NU!


Dessa dagar har jag funderat mycket för mig själv och kommit fram till vissa saker jag själv vill och måste förändra. Ville bara ha det sagt.

Matintaget har varit som tidigare och det senaste provet låg på 290 men jag räknar med en ökning på det värdet eftersom att jag var sjuk i måndags förra veckan. Eller ja, jag var sjuk flera dagar därefter också så jag räknar med i alla fall två prov som rent logiskt borde ligga högre. Man kan ju alltid hoppas att de inte gör det, att jag lyckats äta så lite att det kombinerats bra ihop med kroppen men det kan man ju förstås aldrig veta.
Det var i alla fall första testet, denna sjuka jag hade - man måste ju ställas inför sådana saker inför graviditetsplaneringen som råder. Under en graviditet är det ju en del upp och ner i måendet och man blir säkert både förkyld och sjuk under en graviditet och då måste man känna till hur man ska äta för att det ska passa ihop och för att värdena inte ska skjuta upp så mycket..
Vi får väl se vad värdena ligger på när jag får hem provsvaren.


Jag och Tim i Riddersvik, Hässelby
Jag i solen


Nu väntar jag bara på att tiden ska gå ytterligare lite snabbare. Längtar så otroligt mycket till inflytten och sommarledigheten. Självklart längtar jag också till slutet på maj, då jag får veta om vi får börja försöka att bilda familj.. Längtar!

Hoppas ni alla haft en bra och trevlig påsk och att ni har kunnat njuta av solen!


/ Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0